Głównej zawartości

W grudniu 2019 r. Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych (RDK), który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP). Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.

Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą bowiem z wyprzedzeniem informować obywateli, np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

Jak dołączyć do RDK? Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • w urzędzie poprzez formularz,
  • przez Internet (na stronie www.gov.pl należy wybrać usługę skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych).

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/co-to-jest-rejestr-danych-kontaktowych-rdk

 

Analizując problemy zdrowotne z jakimi najczęściej borykają się mieszkańcy województwa śląskiego, Górnośląskie Centrum Rehabilitacji "Repty" przygotowało dwa programy rehabilitacyjne - "Sercu na ratunek" oraz "Stawiam na zdrowie".

Górnośląskie Centrum Rehabilitacji "Repty" to największy szpital rehabilitacyjny w południowej Polsce. Oferuje swoim Pacjentom kompleksową rehabilitację w zakresie schorzeń neurologicznych, ortopedycznych oraz kardiologicznych. Posiada duże doświadczenie, liczną kadrę oraz rozbudowane zaplecze sprzętowe.

Informujemy, iż kasa (ul. 3 Maja 36B, 44-230 Czerwionka-Leszczyny) począwszy od dnia 20 lipca 2020 r. będzie czynna w następujących godzinach:

poniedziałek                10.00 - 14.30

wtorek - czwartek        10.00 - 14.00

piątek                         10.00 - 12.00

 

W związku ze skierowaniem na kwarantannę pracowników Centrum Usług Społecznych (ul. Młyńska) oraz Punktu Terenowego Nr 1 w dzielnicy Czerwionka (ul. Wolności 2a), wprowadza się zmiany w obsłudze klienta:

  1. Centrum Usług Społecznych, ul. Młyńska – godz. 9.00 – 14.00. Obsługa klienta prowadzona wyłącznie przez Zespół Przeciwdziałania Przemocy, pozostałe sprawy rozpatruje Punkt Terenowy Nr 1 - tel. 32 43 11 083, oraz Punkt Terenowy Nr 2 - tel. 32 43 11 081,
  2. Punkt Terenowy Nr 1, ul. Wolności 2a – godz. 9.00 – 14.00 (tel. 32 43 11 083).

Jednocześnie informujemy, iż Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach funkcjonuje z możliwością bezpośredniego kontaktu z klientami z następującymi ograniczeniami:

  • obsługa klienta wyłącznie pojedynczo,
  • obsługa klienta odbywa się w wyznaczonych miejscach w siedzibie Ośrodka, Punkcie Terenowym Nr 1 w dzielnicy Czerwionka, Punkcie Terenowym Nr 2 w dzielnicy Leszczyny oraz w Centrum Usług Społecznych z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa.

Komunikacja z klientami może w dalszym ciągu odbywać się telefonicznie (32 43 12 039) lub drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).